loading...
دانلود اهنگ جدید بهشهر موزیک
behshahrmusic بازدید : 40 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن

ترانه : مهرزاد امیرخانی / ملودی : محمد علیزاده / تنظیم : میلاد ترابی

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین + متن آهنگ |

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده

 

دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

 

 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

متن اهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن :

فکرشم نکن ، دوباره با خیالت عاشقم نکن

تو مال من نمیشی دلخوشم نکن،فکرشم نکن

منتظر نباش ، اگرچه غرق دل تو اشک و گریه هاش

نمیذارم بیاد به گوش تو صداش ، منتظر نباش

حالا که ، یکی دیگه کنارته

تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتته

تو واسم ، یه عکسی روی میز من

قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من

فکرشم نکن

فکرشم نکن ، دوباره مثل اون روزا

یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا

من بی تو، یه درد بی نهایتم

گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم

فکرشم نکن

بعضی حرفا می سوزونه قلب آدمو

بعضیا یه حرفایی میگن به آدمو

کاش تو مثل بقیه نبودی با دلم

درد عشق تو کشیدم ای خدا دلم

برچسب ها دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن ترانه : مهرزاد امیرخانی / ملودی : محمد علیزاده / تنظیم : میلاد ترابی | دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین + متن آهنگ | دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 متن اهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن : فکرشم نکن ، دوباره با خیالت عاشقم نکن تو مال من نمیشی دلخوشم نکن،فکرشم نکن منتظر نباش ، اگرچه غرق دل تو اشک و گریه هاش نمیذارم بیاد به گوش تو صداش ، منتظر نباش حالا که ، یکی دیگه کنارته تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتته تو واسم ، یه عکسی روی میز من قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من فکرشم نکن فکرشم نکن ، دوباره مثل اون روزا یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا من بی تو، یه درد بی نهایتم گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم فکرشم نکن بعضی حرفا می سوزونه قلب آدمو بعضیا یه حرفایی میگن به آدمو کاش تو مثل بقیه نبودی با دلم درد عشق تو کشیدم ای خدا دلم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهشهر موزیک خوش امدید امیدوارم لذت کافی رو ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟؟
    از جه طریق وارد سایت شدید
    تبلیغات متنی ماهانه ۵۰۰۰ هزارتومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 1,428
  • بازدید کلی : 17,258