loading...
دانلود اهنگ جدید بهشهر موزیک
behshahrmusic بازدید : 581 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)

:: بعد از مدت ها انتظار این بار حمید شیخ ملاهی با یار قسم خورده می اید ::

ترانه و اهنگ : حمید شیخ ملاهی                          تنظیم و میکس و مستر :ایمان فرهمند

                              صفحه ی فیس بوک حمید شیخ ملاهی

 hamid

                                        ::   دانلود با کیفیت ۳۲۰  ::

                                  حمید شیخ ملاهی - یار قسم خورده 


متن اهنگ :

یار قسم خورده دیدم 

یه روز شدی غریبه

خواب کسی رو دیدمو

خواب منو ندیده

گفتم که یار نازنین

شیشه ی دلم چی میشه

گفتی دیگه خسته شدم

با سنگ زدم به شیشه

منم عکساشو پاره کردم

نامشو پاره کردم

فکر یه چاره کردم

بار اخری که رفتم

قلب منو شکستن

روی دل نازک من

همه ی درارو بستن

منم عکساشو پاره کردم

نامشو پاره کردم

فکر یه چاره کردم

برچسب ها دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده vدانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده vvدانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده دانلود اهنگ زیبا و شاد حمید شیخ ملاهی به نام یار قسم خورده ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی امامی در تاریخ 1394/05/10 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

slm dost aziz mn behshahri hastm mitonim hamkari konim taze in veblag ro rah endakhtam


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهشهر موزیک خوش امدید امیدوارم لذت کافی رو ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟؟
    از جه طریق وارد سایت شدید
    تبلیغات متنی ماهانه ۵۰۰۰ هزارتومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 1,404
  • بازدید کلی : 17,234